piątek, 28 sierpnia 2015

Harry Potter Spells Tag!

Hejka wszystkim!
Dzisiaj Tag dla wszystkich Pottermaniaków! ;)
Za nominację bardzo dziękuję Marcie! (klik)
ZACZYNAMY!



1. Expecto Patronum –  książki z dzieciństwa, przywołujące dobre wspomnienia.
Seria "Dzikie kury" Corneli Funke - pierwszy raz czytałam je w drugiej klasie podstawówki i były to moje pierwsze książki "bez obrazków". ;)




 







2. Expelliarmus - książka, która w jakiś sposób Cię zaskoczyła.
"Wybacz mi, Leonardzie" - myślałam, że będzie to "lekka" młodzieżówka, a  dostałam cudowną i bardzo poruszającą powieść.

Recenzja: klik









 3. Priori Incantato - ostatnia książka, którą przeczytałeś.
"Historia prawdziwa kapitana Haka" - dorwałam tę książkę dawno temu, na jakiejś wyprzedaży, a potem długo nie mogłam się za nią zabrać. Teraz żałuję, że tak długo leżała na półce. Bardzo fajna książka (oparta na faktach) - polecam!









4. Alohomora - książka, która wprowadziła Cię w gatunek , o którym nie wiedziałeś, lub na który nie miałeś wcześniej ochoty.
"Tajemnica siedmiu zegarów" Agathy Christie - czyli mój pierwszy kryminał (wybrany na chybił-trafił, bo okładka mi się spodobała) ;)











5. Riddikulus - zabawna książka.
Wszystkie książki Ricka Riordana oraz książki typu "Mikołajek" albo "Dziennik cwaniaczka" :D
 
 

6. Sonorus - książka, o której wszyscy powinni wiedzieć.
SERIA "DARY ANIOŁA" !!! Jeśli ktoś jeszcze tego nie czytał - nie wie co traci ;)



7. Obliviate - książka, lub spoiler, o którym chciałbyś zapomnieć.
Chciałabym zapomnieć o Harrym Potterze, żeby móc jeszcze raz przeczytać je po raz pierwszy ;)
A jeśli chodzi o spoiler - ktoś zdradził mi zakończenie "Wiernej"... :(



8. Imperio - książka, którą musiałeś przeczytać do szkoły.
Było ich sporo, ale moją ulubioną lekturą szkolną jest "Oskar i pani Róża" - polecam, polecam, polecam!
 
 
 
9. Crucio - książka, którą ciężko było Ci przeczytać.
"W krainie kota"- ta książka zupełnie do mnie nie przemawiała, a musiałam ją przeczytać na konkurs...












10. Avada Kedavra - książka, która mogłaby zabić.
Mnie często "zabijają", a raczej dobijają ostatnie tomy serii lub trylogii, które polubiłam (np. "Kosogłos")


Taguję:
Klaudię klik
Asię klik
Marible i Lunę klik
oraz Magnolię (mam nadzieję, że nie zamęczam Cię tymi Tagami ;)) klik

5 komentarzy:

  1. Mnie "Kosogłos" też zabił :D Całą trylogię przeczytałam w mniej niż trzy dni, trudno mi było rozstać się z całą tą historią i długo miałam książkowego kaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosogłos rozwalił system
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zrobiłaś tag! Czekaj na kolejne nominacje! :p Hhehehe :D
    Obliviate - zdecydowanie to samo! Chciałabym zapomnieć o wszystkich spojlerach jakie mi zdradzono i przeczytać to od początku. A co do 'Wiernej' już chyba wszyscy wiedzą jak zakończy się tak książka... :P
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Khhh... *pada, przygnieciona nominacjami do tagów*
    Nie no, dziękuję za nominację ^^ Jednakowoż myślę, że zrobię tag trochę później, bo na razie chcę się ponapawać widokiem posta o Rybniku na głównej stronie bloga xD
    Ze mną jest w ogóle coś nie tak, bo bardziej przeżywam filmy/gry niż książki, dlatego o zakończeniu "Kosogłosa" rozmyślałam jakieś dwa dni, a zakończenie gry "Valiant Hearts" wspominam po dziś dzień, a przeszłam ją parę miesięcy temu :o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń