środa, 23 września 2015

Literackie Miasteczko Tag!



Do Tagu nominowała mnie Karolina (klik) - Dziękuję! ;)
Zabawa polega na przydzielaniu postaciom z książek konkretnych zawodów.
Do dzieła!


                          Ratusz
Pierwsze pytanie, a ja już mam problem! Po dłuższym zastanowieniu na burmistrza mojego miasta 
wybieram Tobiasa z Niezgodnej.  Był dobrym przywódcą, a dzięki nieustraszonym miasto na pewno byłoby bezpieczne. :)

                                                  Sklep
Sprzedawcą w miejskim markecie bez dwóch zdań zostaje Quentin z Papierowych miast! Dlaczego? Ponieważ potrafił zrobić zakupy na kilkudniowy wyjazd w ciągu jednej minuty!
                                                  
                        ZOO
Jako przewodnika po zoo zatrudniłabym Grovera z książek Percy Jackson i bogowie olimpijscy. On na 100 procent zna się na zwierzętach. Ciekawe jakie jeszcze stworzenia spotkalibyśmy w takim zoo...
                                           
                                                 Klub
Właściciel klubu. Hmm... pewna dziewczyna z Love, Rosie (nie chcę spoilerować) świetnie radziła sobie jako DJ, więc powierzyłabym jej mój klub. 

                       Kawiarnia
Jeśli miałabym zatrudnić kogoś do pracy w kawiarni byłby to duet: Ruby z Love, Rosie oraz Mia z Zostań, jeśli kochasz.  Ruby zajmowałaby się gośćmi, a Mia dawałaby koncerty na swojej wiolonczeli. Sama chętnie poszłabym do takiej kawiarni ;)


                                         Muzeum
Edward ze Zmierzchu! Kto lepiej nadawałby się do oprowadzania po muzeum niż wampir? Miałby duuużo czasu na poznanie historii wszystkich muzealnych eksponatów - w końcu jest nieśmiertelny!

                                                Szpital
Nie mam zielonego pojęcia kto mógłby się zająć szpitalem. Może Severus Snape ? Skoro był mistrzem eliksirów to z pewnością mógłby leczyć ludzi. 


                                              Bank
Na bankiera nadawałby się Herkules Poirot z książek Agathy Chriestie. może nie jest zbyt dobry w liczeniu pieniędzy, ale jako słynny detektyw na pewno potrafiłby zapobiec kradzieży!

                                           Księgarnia
Alaska z książki Szukając Alaski. Ta dziewczyna miała cały pokój w książkach, więc kto nadawałby się lepiej? ;)       

                       Autobus
Jak pewnie wam wiadomo z dłuższych wycieczek autokarowych - kierowców musi być dwóch, aby mogli się zmieniać po kilku godzinach. Moimi kierowcami zostają:
Asia (klik)
oraz Marta (klik)

Czekam na wasze odpowiedzi! ;)  

  

5 komentarzy:

  1. Łoho, ale się wpasowałaś w czas z tym kierowcą autobusu! W poniedziałek odebrałam prawo jazdy :D Heheh czyżby znowu ta telepatia? :D
    Co do tegu, to jest bardzo fajny i serdecznie dziękuję za nominację :)
    Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam umiejętność czytania w myślach :D haha ;)
      Gratuluję prawka i czekam na odpowiedzi!!! ;D

      Usuń
  2. Oooo, jak miło:) Tzn. że jestem nominowana?
    W ogóle świetny jest ten tag, pierwszy raz go widzę i baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zostałaś nominowana ;))
      Czekam na odpowiedzi :D!

      Usuń
  3. Cieszę się, że zrobiłaś ten tag u siebie :D W sumie Edward całkiem nadałby się do muzeum :D

    OdpowiedzUsuń