środa, 3 lutego 2016

Imienny 7ReadUp - Dzień 1 i 2!

Hejka!

Pierwszego lutego ruszyła druga edycja akcji 7ReadUp, czyli internetowego maratonu czytelniczego, który organizuje Marta z bloga Secret Books!
Tegoroczna edycja jest specjalna, a nasze zadanie polega na przeczytaniu książek, których pierwsze litery utworzą nasze imię. ;)

Co prawda - nie udało mi się przeczytać zbyt wiele i nie sądzę, aby mój tegoroczny wynik był oszałamiający (wszystko przez szkołę), ale coś tam udało mi się przeczytać. :)


Dzień 1
Pierwszy dzień maratonu zaczęłam od dokończenia "Opowieści wigilijnej", którą zaczęłam jeszcze przed Świętami. ;) Przeczytałam 58 stron i tym samym udało mi się skończyć tą książkę.


Później sięgnęłam po biografię Lady Gagi i przeczytałam 96 stron.


Łączny wynik z dnia pierwszego to 154 strony, z czego jestem zadowolona.


Dzień 2

Drugi dzień spędziłam na dokończeniu biografii Lady Gagi - 32 strony


i przeczytałam 46 stron "Niezbędnika obserwatorów gwiazd" (zaczęłam czytać Niezbędnik... przed rozpoczęciem maratonu, więc aktualnie jestem na stronie 146).


Dzień drugi zakończyłam z wynikiem 78 stron - nie tak źle, ale mogło być lepiej. ;)

Jak wcześniej wspomniałam - tegoroczny 7ReadUp jest imienny:


P
A - "A Christmas Carol" (Wspomnianą "Opowieść..."czytałam w oryginale)
U
L - "Lady Gaga. Nieoficjalna biografia"
I
N - "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
A

Poprzednia edycja: klik

A Wy? Bierzecie udział? ;) 

3 komentarze:

  1. Gratuluje wyników :) będę śledzić twoje dalsze wyniki w tej akcji :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhu, wszystko przez szkołę, ale i tak dobrze Ci idzie! Cały czas trzymam kciuki i życzę jeszcze lepszych wyników!
    Zazdroszczę czytania Opowieści... w oryginale! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jaki fajne wyzwanie ;)
    Nie czytałam ani jednej z podanych książek, co nie oznacza, że je skreślam. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń