poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Kiedy znudzi Cię czytanie... weź się za kolorowanie! ;)

Hej!
Chociaż łączy nas miłość do książek, to z pewnością każdy miał/będzie miał dzień, w którym nic nie chce mu się robić (nawet czytać).
Więc kiedy dopadnie Cię czytelniczy "leniwiec", nie marnuj czasu na wielogodzinne przeglądanie stron internetowych/oglądanie seriali tylko spróbuj kolorowanek!

Dlaczego?

Po pierwsze - powrót do dzieciństwa!
     Czy jest tu osoba, która nie spędziła dziecięcych lat na kolorowaniu? Wydaje mi się, że nie... Dlaczego więc nie zafundować sobie "Dnia dziecka" i jeszcze raz wyciągnąć kredki?:)

Po drugie - relaks!
     Ulubiona muzyka w tle, coś dobrego do jedzenia i... kolorowanka, a wieczór z pewnością będzie udany! Uwierz mi -  nic tak nie oczyszcza myśli jak malowanie szczególików, a jeśli ładnie pokolorujesz obrazek - możesz go powiesić na ścianie lub komuś go podarować. :) Na pewno się ucieszy. ;)

Po trzecie - rozwijanie wyobraźni!
     Nawet jeśli w szkole nie byłeś orłem z plastyki, nic nie nie szkodzi. :) Po prostu obudź swoją artystyczną duszę! Kto powiedział, że zebry nie mogą być różowe, a trawa granatowa? Wszystko zależy od Ciebie. ;) I pamiętaj - linie są po to, żeby za nie wyjeżdżać!

A teraz trochę moich zmagań z kolorowanką "Twoja niezwykła podróż", czyli 100 najpiękniejszych miejsc na ziemi:





    












     Muszę przyznać, że wkręciłam się w kolorowanie, a w "Twojej niezwykłej podróży" jestem zakochana. ;) Być może to dlatego, że uwielbiam podróżować, a dzięki tym obrazkom poznałam kilka ciekawych miejsc, o których nie słyszałam i mogłam się poczuć jakbym tam była.
Naprawdę Wam ją polecam! :)

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem kolorowanki, to na stronie Empiku można ją dostać troszkę taniej: http://www.empik.com/twoja-niezwykla-podroz-100-najpiekniejszych-miejsc-na-swiecie-opracowanie-zbiorowe,p1120932031,ksiazka-p

A wy? Co myślicie o kolorowankach? Macie jakieś, które szczególnie polecacie? :)

3 komentarze:

  1. Ta kolorowanka jest świetna, tak bardzo można się przy niej rozmarzyć... :o
    Ładnie wychodzą ci te obrazki, ale ten z pierwszego zdjęcia wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam żadnej kolorowanki, ale kuszą mnie te piękne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię kolorowanki. Niebawem jakaś u siebie zaprezentuję, a tymczasem zapraszam Cię na Inside Out Book Tag.

    (http://ksiazkilubie.blogspot.com/2016/04/inside-out-book-tag.html#more)

    OdpowiedzUsuń