wtorek, 4 listopada 2014

Październikowy stosik! :)

Cześć wszystkim!
Przedstawiam wam pierwszy (i miejmy nadzieję, że nie ostatni) stosik na moim blogu. :)
W październiku kupiłam aż 9 książek. Niestety większość z nich jest jeszcze nieprzeczytana (wszystko przez szkołę), ale w najbliższym czasie na pewno się za nie zabiorę. ;)
Nie przedłużając oto moje cudeńka :)



Od góry:
,,Zostań, jeśli kochasz" - Gayle Forman
- ,,Więzień labiryntu" - James Dashner
(obie książki kupione ze względu na wchodzące do kin ekranizacje)

-,,Wybacz mi, Leonardzie"
-,,Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
-,,Prawie jak gwiazda rocka" - wszystkie 3 autorstwa Matthewa Quicka
(kupione na promocji w Matrasie 3 w cenie 2 )

-,,Monument 14. Niebo w ogniu" - Emmy Laybourne
(2 część trylogii)

-,,Mort" - Terry Pratchett
-,,Za niebieskimi drzwiami"   - Marcina Szczygielskiego
(książki kupione na konkurs)

-,,Tajemnica Diabelskiego Kręgu" - Anna Kantoch
(kupiona w Biedronce ;) )

Czytaliście coś z tych książek? Jeśli tak, piszcie ! ;)
Na zakończenie przepraszam za moją dość długą nieobecność, postaram się to w najbliższym czasie nadrobić. Do napisania ;)

3 komentarze:

  1. Śliczny stosik! Więźnia czytałam - uwielbiam. "Jeśli zostanę" jest fajna, ale najlepsze według mnie było zakończenie :) Matthew Quick - chcę jego książki! Chyba cię okradnę! :p Podoba mi się "Monument 14" - pozycja do przeczytania. W biedronce zaciekawiła mnie ostatnia pozycja, ale jej ni kupiłam. Kiedyś na pewno :)
    Zapraszam do mnie na kolejny tag - www.books-mylov.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie okradaj mnie! jeszcze ich nie przeczytałam :) Co do Monumentu - jeśli lubisz tematykę związaną z apokalipsą to polecam ;) A jeśli chodzi o tą ostatnią książkę - jak przeczytam to dam ci znać, czy jest fajna :) może nawet ją zrecenzuję

      Usuń
  2. Okay. Zostawię ci je :p. No to czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń