niedziela, 15 lutego 2015

7ReadUp Dzień 3 i 4 - Podsumowanie

Hejka! :)
Witam was w tym bardzo smutnym dla mnie (nie tylko dla mnie dniu) dniu. Właśnie mija ostatni dzień ferii w moim województwie, więc musiałam zacząć przygotowywać się do szkoły... co niestety odbiło się na moim czytaniu. 
Poziom przeczytanych przeze mnie stron z każdym dniem coraz bardziej spada..., ale coś tam starałam się przeczytać ;)

Oto podsumowanie:


Dzień 3
 W ciągu 3 dnia akcji 7ReadUp przeczytałam 108 stron cudownej książki "Love, Rosie" i niestety ją skończyłam. :(

Pasowała do wyzwań:
1. Książka polecana przez booktuberów
2. Nowy dla ciebie autor
3. Z biżuterią (Rosie na okładce ma bransoletkę)
4. Ogniste (okładka jest w ognistych kolorach)
5. Z miastem (okładka - są w mieście)
6. W szkole (kilka scen w książce odbywało się w szkole)
   
(Recenzja pojawi się po zakończeniu akcji 7ReadUp)
 
 
 
 
 
 
 
Dzień 4 
Czwartego dnia postanowiłam sięgnąć po "Więźnia labiryntu", ale kompletnie nie miałam czasu na czytanie, więc mój wynik to marne 40 stron. :( 
Akcja książki nie zdążyła się  jeszcze na dobre rozwinąć, ale powieść zapowiada się naprawdę ciekawie. Niestety na chwilę obecną muszę ją odłożyć i zająć się książką na konkurs.

"Więzień labiryntu" pasuje do wyzwań:
1. Książka wydana w 2014 roku (sprostuję, że wersja z okładką filmową jest z 2014 roku, a taką właśnie posiadam)
2. Książka polecana przez Booktuberów
3. W błękitach (zdjęcie jest dość szare, ale na żywo jest tam trochę błękitu ;))
4. Nowy dla ciebie autor.
5. Z miastem (uznałam, że jeśli mieszkają w tym labiryncie to jest on ich mini miastem, bardzo naciągane wiem... ;P)
6. Rozpocznij serię.



To już wszystko. Piszcie w komentarzach jak wam idzie czytanie! :)
Pozdrawiam i do następnego posta ;)

3 komentarze:

  1. "Love, Rosie" idealne! I kocham "Więźnia..." <3
    Nie przejmuj się, że masz tak mało stron i tak więcej niż ja :p Spokojnie jeszcze 6 i 7 dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo Więzień labiryntu, ciągle się natykam na niego, chyba się w końcu skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam "Więźnia labiryntu", ale jakoś nie miałam jeszcze okazji się za niego wziąć :D

    OdpowiedzUsuń